fredag 13. juni 2014

Vaske dilla? og fullmåne

Hei, i dag har jeg fått gjort en del i stuen. Jørgen har vært ute og klipt plen så jeg har hatt huset for meg selv. Det ble støv tørking, skiftning av gardiner, duker og bytting av nips napps. Jeg elsker å legge på nye duker og skifte gardiner. Det er som å få en helt ny stue med et nytt uttrykk.


Jeg var begynt å bli litt lei av og ha baby rosa over alt. Tror nok fargen kommer av at vi venter oss ei lita jente. så nå er stuen fylt med hvit, grått/sølv og blå. Jo lysere jeg kan få det jo bedre trives jeg. Jørgen pleier å si at så lenge det er rent så får jeg lov å styre som jeg vil.  





Til noe helt annet enn interiør. I natt er det full måne, og det er så mange som sier at fullmånen har innvirkning på å sette fødselen i gang.  Jeg vet ikke om dette er sant eller om det bare er overtro. Har liksom ikke satt meg noe inn i dette men, spennende er det nå. Det er jo bare 9 dager til termin så det kan jo skje når som helts. Noen av dere som tror månen har noe å si? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar