torsdag 19. juni 2014

Baby klær

Hei. De fleste kvinner elsker å se baby klær og jeg er en av dem. Jeg kan sitte og se på babyklærne i lang tid. De er så søte og tenkt at min lille jente skal ha på seg disse søte klærne.  Pleier og vise Jørgen og sier ja de er søte men jeg tror nok ikke han bryr seg så mye. Jeg har jo en stor lidenskap for klær og sko så hvorfor skulle det ikke gjelde babyklær også^^



Jeg har en kommode full av klær til henne. Det meste har vi fått/lånt etter min tantes barn. Så det er både nøytrale farger, lyse blått og rosa. Jeg kommer til å bruke de lyseblå klærne selv om jeg har jente. Syns det er tull at man ikke skal kunne gjøre det. De nye klærne vi har fått er for det meste rosa. 



Jeg måtte bare vise dere bildene jeg tok for noen uker siden, av baby klærne vi har kjøpt. Bildene ble tatt på instagram så de er mye mindre enn originalene. Så det er derfor magen er med på disse. Jeg og Jørgen lo fryktelig mye når vi oppdaget det.

2 kommentarer:

  1. Fin mage! Lillemor er fotogen allerede!♡
    Jeg er helt enig i at jenter kan bruke blå og grønn. Akkurat som gutter kan bruke rød, gul og mørk lilla! (De kan sikkert bruke rosa og, men tror ikke jeg tør kle Fenris i det)

    SvarSlett
  2. takk:) ja hun er det:)
    ja det er bare dumt at det skal være en selvfølge at baby jenter skal ha rosa og baby gutter blå.

    SvarSlett