onsdag 18. juni 2014

Ny vugge.

Hei. Nå har tante gjort det igjen. Hun skjemmer bort babyline før hun er blitt født. Hun har vært å kjøpt verdens nydelig vugge. Den er så utrolig pen, er helt forelsket i den. Vi fant den på FB. Hun skulle bare ha 500,- for den. Jeg hadde utrolig lyst å kjøpe den men Jørgen sa vi hadde, så vi trengte ikke ei til. Jeg la vekk tanken på den men jeg ville vise den til tante. Nå står den i stuen. Jørgen bare ristet på hode og sa jaja, den er jo litt høyere.



Tenk på hvor mange ganger jeg og babyline skal kose oss her. Gleder meg veldig. Uroen som henger der spiller 3 sanger, har lys, går rundt og vibrerer. Sangene på uroen syns jeg er forferdelig stygge og den spiller de for høyt. Blir nok ikke å bruke musikken. 




Jeg bare måtte kjøpe denne søte ugle leken til henne. 

3 kommentarer:

  1. I dag kom gaven som lille mor skal få i fødselsgave/Velkommen til verden gave ����♡

    SvarSlett
  2. Aww<3 så koselig^^ vi fikk filmer til poaloryd kamra i dag. så nå har hun ingen grunner til å vente.

    SvarSlett
  3. Ååh, nei da har hun ingen grunn til å vente! :D ♡

    SvarSlett