søndag 22. juni 2014

Termin datoen.

I dag er det den magiske dagen, altså termindatoen 22.06.14. sjansen for at jeg føder i dag er liten. Det er bare 4% som føder på termindatoen. Jeg og Jørgen tror vi blir å gå over tiden og at fødselen blir satt i gang. Hun trives så godt i mamma hulen sin.
Det er ganske så koselig å ha et lite nurk som vokser inni magen, selv om man er sliten, trøtt, vanskeligheter med å bevege seg, ol. Så er det en kjærlighet og en nærhet som man ikke kan forklare man bare kan oppleve den. Når Jørgen ligger inntil magen og snakker med sin datter, får jeg klump i halsen og vil ikke at øyeblikket skal ta slutt. Når han sier hennes navn hopper hjertet mitt og når har stryker over magen så er det som jeg kjenner at de knytter er bånd. 



I kveld har jeg tenkt at jeg skal sy litt med symaskinene min. Har lenge hatt lyst å sy baby bukse så hvorfor ikke prøve det ut. Det ligger mange tutorial ute på nettet så da er det bare å prøve. Så da blir det sikkert et innlegg om det i morgen, vis jeg det blir vellykket.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar