mandag 23. juni 2014

Hjemmesyd baby bukse.

Hei, som jeg sa i går skulle jeg prøve meg på å sy en babybukse. Jeg satte i gang. Fant en gammel kjole som jeg ikke har brukt på mang år som jeg brukte stoffet fra. Det var utrolig moro selv om 
jeg slet sykt mye med å sy ribbene til bena.


I natt fant jeg ut at jeg måtte prøve å sy en til bukse, men da skulle jeg bruke et annet stoff. Til selve buksen brukte jeg et sengesett og til ribbene brukte jeg flis. Siden stoffet til selve buksen ikke er elastisk var det mye lettere å sy ribbene på. Så jeg satte i gang når jeg sto opp i dag. Det var lettere å sy buksen og jeg ble svært fornøyd. 



Hva syns dere? 

2 kommentarer:

  1. Du e flenk husk bærre å ha stoff som vaskes likedan ilag

    SvarSlett
  2. Takk:) det har jg ikke tenkt på engang.

    SvarSlett