lørdag 14. juni 2014

uke 39.

Hei, som jeg fortalte i det siste innlegge mitt lovet jeg dere et babybump bilde fra uke 39.

Tenk at jeg har båret på deg i 39 uker, tenk at jeg snart kan få holde deg inntil meg, kjenne din pust, lukte deg, føle kjærligheten og se lykken i øynene til pappaen din. Jeg blir litt emosjonell når jeg tenker på alt dette men, så er det bare dette jeg klarer å tenke på. Man skulle nesten tro at fødselen er det jeg tenker på men, så er det ikke det. Fødselen får bare komme, det er lite jeg kan gjøre enn å presse når jeg får beskjed og puste godt. Både Jørgen og jeg er klare til at hun skal komme, vi snakker mye om hvordan vi skal gjøre ting og hva vi syns er viktig i oppveksten hennes. Vi skal støtte og hjelpe hverandre med at vi skal også få tid til det vi liker og gjøre.




Så lille datter nå skal du bare komme, mamma og pappa venter i spenning med vær vår familie og venner. Vi gleder oss alle. 

2 kommentarer:

  1. Tante gleder seg veldig til lillemor kommer ��
    Jeg blir også emosjonell av tanken, glad jeg har Fenris ved siden av meg, jeg må gi han en kos når jeg tenker på da han var i magen min, og da han var en liten baby. Og hvis jeg ser noe trist på tv'n eller noe sånt der barn er involvert, så hender det at jeg sniker meg opp for å se på han sove søtt ��
    Dere har virkelig noe å se frem til! Å ha et barn er den beste følelsen som finnes!

    SvarSlett
  2. Det er bra:) jeg gleder mg sånn til hun kommer. Jeg er sånn fram til alle disse øyeblikke som venter. Får klomp i halsen med tankene på alt:)

    SvarSlett