lørdag 7. juni 2014

Sykehus bagen.

Hva i all verden skal man pakke med seg til sykehuset? Jeg har fått noen tips hos folk og sett på internett etter tips. Jeg er en person som liker å pakke men, jeg må si at å pakke til denne reisen syns jeg er vanskelig. Pakker alltid for mye med meg så da skal jeg fortelle dere hva jeg har pakket så kanskje dere kan veilede meg litt.


Har pakket alt til babyen i stelle vesken og den inneholder: bleier, våtservietter, teppe, gulpe klut, sokker, lue, amme innlegg, bukse, body og en strømpebukse. 


Jeg har også pakket en bag med klær til meg og Jørgen, som inneholder sokker, amme bh, truse, amme genser, amme topp, bukse, stor badehåndkle, bind og klineex. Har også pakket et skifte til Jørgen, toalettmappe, kamera, ladere, helsekort og litt snop.

Har også et baby bump bilde og dele med dere:) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar