tirsdag 17. juni 2014

Strikke tøy til den lille.

God formiddag. Jeg sitter alene og hører på p3, drikker kaffe og koser meg. Jørgen er på jobb så da har jeg og babyline tid til å blogge litt.




Tenkte jeg skulle vise dere strikke settet mamma har strikket til babyline. Hun skal ha det på seg når vi reiser hjem fra sykehuset. Det er vanlig med meg at jeg ikke skal gjøre som alle andre. Jeg har spurt om hun kunne strikke i lys gul og ikke i rosa. Jeg elsker den fargen på babyer. Barn dåpen skal fargen også gå i lys gul.





Mamma er utrolig flink til håndarbeid. Jeg var ikke 3 måner på vei da hadde hun allerede strikket en Marius genser i mint grønn og hvit. Det er koselig å ha slekt som kan strikke. Jeg liker best å sy på symaskin men kan strikke lue og sokker til baby.




Jeg har også fått låne klær som mor og mamma har strikket til mine gud barn så jeg har masse fint. Det er veldig fint å ha noe som mor har strikket. Hun ble syk i desember og gikk bord i påsken så det er leit at hun ikke fikk møte lille jenta, men hun våker nok over oss. 

2 kommentarer:

  1. Fenris hadde et nydelig strikket hentesett. Grønn bukse og hvit jakke <3 ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Syns det er så koselig å ha et fint hentesett:)

      Slett