lørdag 19. juli 2014

Trening og en drømme natt

Hei. Da er det lørdag. Dagen da det er lov å spise godter, dagen man drikker brus, dagen man har en tung kvelds mat og dagen man gjør hva man vil. Vell for min del er det dagen jeg trener abs og drikker smoothie slush. Jeg kan for all del kose meg i kveld, men for øyeblikket koser jeg meg med det sunde. Jeg har jo lyst å få bort siste kg fra svangerskapet og få magemusklene til å synes. Btw jeg fikk på meg en short jeg ikke passet i sist uke. Må si jeg er litt kry av det.






Elina er virkelig en drøm, hun har sovet i fra kl 23 30 i går til kl 0818 i morrest. Snakk om å være heldig. Selv om jeg selv våknet når hun pleier å vil ha mat. Lille jenta til mamma er så snill<3 på dagen har vi begynt å øve på å amme uten skjold. Noe hun tar til seg veldig bra. Når vi begge er trygg med dette skal vi begynne på natten også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar