fredag 18. juli 2014

TGIF

Fredag! Jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt er like glad i fredag som jeg var når jeg jobber. Det er jo begynnelsen på helg. Det er godt selv om Jørgen har jobb helg. Jeg og Elina skal nok klare å kose oss til pappa kommer hjem. Vi får finne noe lørdags godt i morgen som ikke er så sterkt for magen.



I dag har vi vært på kontroll med Elina, hun var veldig fink og har fått i seg godt med mat hun veier hele 4420G nå. Hun skulle også være lita rampejente og tisset på stelle borde.  Var egentlig bare morsomt og søtt.



Nå sitter vi i sofaen og ser på den nye mobilen min. knuste den andre og batteriet fikk seg en smell. Så da ble det sony Xperia z2. må si førsteinntrykket er ganske så bra. 
PS: Jørgen og Elina ser på Youtube på japansk julesang. Jeg er sikker på at han gleder seg ekstra i år siden vi har vår kjære skatt sammen med oss. vi skal jo feire sammen hjemme for første gang. DET ER 159 DAGER TIL JUL. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar