mandag 7. juli 2014

Min opplevelse av sykehusoppholdet.

Sykehus oppholdet var ganske fint, vi fikk mye hjelp og veiledning. Ingen spørsmål var dumme. Jeg følte meg trygg og de tok godt vare på oss alle tre. De var svært imponert over Jørgen pga han var hos oss så lenge han kunne. Han var utrolig hjelpsom og jeg følte meg 110% trygg når han var sammen med oss.




Jeg plages en del med amming og dette gikk litt inn på meg. Følte meg skuffet for jeg ikke fikk dette til. Til slutt ble jeg introdusert til et amme skjold,  det er en silikon bryst knopp som man legg over din egen.  Det er noen ulemper med å bruke den, men den gjør at lille jenta mi får til å få mat. Det er jo det viktigste.



De to siste nettene var ikke noe særlig. Jeg måtte dele rom den første natten med ei ganske sær dame og andre natt en veldig hyggelig dame. Men uannsett begge nettene sov jeg dårlig og var nervøs for at jeg skulle plages med ammingen og Elina skulle bli utålmodig med min somling og at disse damene skulle bli irritert. Vi kom oss nå gjennom dem.

Elina, Jørgen og Jeg gikk ofte tur rund i gangene. Det var utrolig deilig å komme seg ut av rommet som jeg kan banne på ble mindre og mindre.
Her ble vi vist bade og navle stell. Elina syns ingenting om å bli badet. Hun ble sur og grinete. Det er kanskje ikke så rart siden Jørgen og Jeg somlet den del. Når barnepleieren skulle vise navle stell ble jeg så klart dårlig pga blod, men jeg prøvde og jeg fikk det til.




Alt i alt hadde vi et fint sykehus opphold. Hadde du/ dere det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar