fredag 11. juli 2014

Møte med familie.

Hei, gårdagen gikk utrolig fort, det var så koselig å se alle igjen. Det var veldig godt å få vise Elina til alle sammen, hun sjarmerte alle i senk. Typisk henne så sov hun for det meste av dagen, men de fikk nå holde henne og se henne hele dagen. Vi grillet på verandaen og ikke nok med det grillet vi oppe i lavvoen.




I dag har vi vært i Ørnes der møtte vi mamma, tante og Nicole. Vi handlet litt mat og andre småting. Jeg klarte også å knuse mobilen min, da jeg mistet den i gulvet. Dette tar jeg veldig tungt, har ikke lyst på ny mobil enda. Veldig fornøyd med den. Det er altså en Samsung Note 2. Jørgen hjalp meg med å finne en ny. Har bestilt Sony Exsperia z2. håper jeg liker den like mye og jeg er spent på kamera på den. Får høre når den kommer.




Nå ligger pappa Jørgen med Elina på fanget å ser på tv. Det koser seg virkelig sammen. Det tar vell ikke lang tid før hun er sulten igjen. Vi skal lage noe min gode venninne har laget og vist på snap til meg. Det så utrolig godt ut. Taco pai. Gleder meg velig, vi skal ha mozarella på. Hvordan har dere det i dag? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar