lørdag 23. august 2014

Hjemme syd bukse og kjeks.



Hei, nå er det ei stund siden sist. Her er det full trening til Beiarstevnet som skal holdes neste helg. Jeg trener styrke med mamma på Gym1 som er rett nede i veien. Huff jeg har vært så stiv i kroppen etter de tynge øktene. Jeg har trenet med pappa og Ida på skytterbanen, å det blir bare bedre og bedre selv om kroppen har blitt litt større og klærne ikke passer.






















I dag har jeg syd Elina ei sparkebukse. Fikk pakken fra stoff og stil på fredag og jeg kjøpte meg ei bok med masse tips og triks om å sy barneklær. Så nå blir det mange sy prosjekt. Jeg skal sy en sort dress til Elina der Skytterlagets logo skal være på. Den skal være til på henne når vi drar til Beiarn.
Nå har jeg nettopp baket havre kjeks. Karoline som tipset meg om dem. Så når Jørgen kommer hjem fra jobb blir det tikka marsala og kjeks til dessert.

Ha en fin helg.   

2 kommentarer:

  1. Kos dere med tikka masala og kjeks! Eller som Fenris sier: Cookies :)
    Vi skal ha noe Thai, asiatisk greier.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal vi. Dere for kose dere også :)

      Slett