fredag 8. august 2014

50+50



Hei, jeg må begynne med å beklage den stille uken som har vært. Det har skjedd så mye, 100 års feiring med mamma og pappa, min bror og familie har hatt sin siste uke her og gudmor Snovle har vært på besøk.


 Men jeg skal begynne med førstnevnte min mors og fars 50+50 års feiring. Dagen begynte med at vi dro til ørnes for å kjøpe noe små ting og noen pakker. Vi dro til storvika og var der ca kl 13. der kjørte vi med kaker og dekket bordene. Etter dette dro vi oppover og begynte å gjøre oss klare. En time til festen begynte hadde jeg å sminke tante, kle Elina, sminke og kle på meg selv og pynte ei bløtkake. Så dere kan tro jeg var stresset. At ble gjort men litt hjelp fra tante og Jørgen fikk jeg gjort meg klar.

her åpner mor og far gaven fra Elina. fot og hånd avtrykk.
 
Festen var utrolig koselig. Vi hadde det veldig gøy med quiz og kaker, for noen ble det litt drikke og bursdags barna fikk utrolig mye fint.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar